torsdag 17 mars 2011

Pluttinuttisarna...

De här gullungarna fick jag träffa idag.


Lillasyster gav uttryck för viss förundran då hon fick den här vita strumpbyxan med krulliga band på huvudet. "Det ska se ut så", fick vi förklara. Amerikanska flickor utan hår har alltid något slags huvudbonad på sitt huvud.


Storebror undersökte hur många fingrar han kunde stoppa i näsan samtidigt. Det var rätt många.


Att ta ett kort med båda barnen i bild samtidigt visade sig vara en hart när omöjlig uppgift. Jag återkommer! Kanske kan jag få revansch i morgon då jag ska vara barnvakt. Barnens föräldrar ska gå på farbror Stefans föreställning Teaterkungen på Livrustkammaren.

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Underbara barn. Bilden längst ner på dem båda är väl hur fin som helst. Barnvakt till två små brukar betyda att man myser oerhört mycket samtidigt som man är glad över att de inte är ens egna. Jag blir så sugen på en liten i bland och då brukar gos med syskonbarnen stilla det värsta begäret :)
Ha en underbar helg. Kramis