söndag 20 mars 2011

Vart tog helgen vägen?


Så här har jag sett ut de senaste dagarna. Sova, sova. Toa. Sova. Nu mår jag som tur är bättre. Man mår aldrig så bra som efter att man har mått riktigt dåligt, så jag borde väl vara tacksam?!


Jag inbillar mig att vår katt är väldigt speciell. Hon är ganska asocial och söker aldrig upp mitt sällskap utom då jag är sjuk. Konstigt. Det måste vara något hon känner på sig! Hela dagen i går låg hon på lagom klappavstånd från min hand för de korta stunder då jag var vaken.


Dagens gladaste skratt!


Braids

S var så nöjd med dagens frisyr! Att jag orkade fixa till den är för mig ett mysterium...

Veckan som kommer har jag mycket jobb att fixa med. Det mesta ser jag fram emot. K och jag ska också gå på begravning på tisdag. Det är aldrig roligt att gå på begravning (jo förresten, farmors var faktiskt rolig), men det känns bra att hedra någon som har betytt något för en själv...

1 kommentar:

Mimmi sa...

Otroligt vackra kort på S. Ny vecka, nya tag! Och nu måste snart något roligt hända. Fast jag har skrattat en gång idag. När jag googlade K:s evenemang och såg att en kille som bloggat om det och tyckte att det lät som en bra idé administrerar webbsajter som erotikbutik.nu och medicinskmarijuana.com. Dessutom författare av informationsmanualerna "Svensk Självmordsguide" samt "Bli hög på rätt sätt: en säkerhetsmanual för sprutnarkomaner".