fredag 11 mars 2011

Fredagstankar.

Jag jobbar. Det går ömsom fantastiskt bra, ömsom uselt. Att ha ett kreativt uppdrag är underbart, så roligt! Den enda nackdelen är att ibland blir det inte som man har tänkt sig och då kan det bli tvärstopp...

Sonen är hemma med samma sjuka som jag och äldsta dottern redan har klarat av. Som den blödiga mamma jag är fixade jag pannkakor till lunch. Visst påverkas hälsan till det bättre om man blir liiite bortskämd?


Annars är jag hjärtligt trött på sjukdomar. Cancer, hjärtsjukdomar, reaktiv artros, struma, ME och allt vad det är. Vill att alla ska få vara friska och må bra! Jag får kanske steka fler pannkakor och skicka till de som behöver?

När jag stod och diskade av stekpannan i köket såg jag mitt alter ego tillsammans med makens dito i fönstersmygen. Genusfräckt, men så mitt i prick när det gäller våra intressen och alltid lika inspirerande!

1 kommentar:

Mysmasken sa...

Haha, så söta ni är du och maken :D

Självklart ska man bli ompysslar och bortskämd när man är sjuk.

Om du känner för det kan du få skicka hit lite pannkakor också...
Eller så kanske jag ska gå och köpa mjölk och göra pannkakor idag? :D