söndag 31 maj 2009

Hahaha!

Grattis till alla mammor på Mors dag!

Jag fick rolig e-post idag. En tysk kvinna mejlade och undrade vad "the font you used for your scrapbooking page Junibacken" hette. Hm, tänkte jag. Junibacken. Det måste vara från en av mina jättegamla scrapsidor. Jag mejlade tillbaka, berättade att "fonten" var min handstil och så undrade jag var hon hade hittat den där scrapsidan. Efter att ha fått länken hittade jag den här scrapsidan som jag faktiskt helt hade glömt bort. Oj, vad jag har skrattat! Jag har verkligen firat Mors dag genom att återuppliva en massa roliga händelser som jag hade glömt bort eller inte funderat över på länge. Det är ju därför jag scrappar. Jag har lovat mig själv att inte tänka så mycket på att mitt sätt att scrappa ändras hela tiden, men det går ju inte att blunda för det. En del sidor hade jag gärna satt saxen i igen!

Mycket nöje, om ni nu tar en tur i galleriet.

6 kommentarer:

Karin b sa...

Den sidan var jag ju inne jättemycket på när det begav sig och alla dina layouter var ju jättefina! Detta påminner mig om att jag kanske ska besöka min urgamla scrapsida...

Kram

Ellison sa...

Ja den sidan kommer jag också ihåg, men inte trodde jag att det var så länge sen,hi hi! Kram kram

Lene S sa...

Helt utrolig at det er så lenge siden!! Jeg var også masse der inne og tittet. Du var min favorittscrapper fra første stund! (Når det gjelder tidligere layouter så kan nok mange av oss få seg en god latter! LOL)

Stor kram!

Mysmasken sa...

Jisses... I remember. Galet länge sen. Scrapbutiken, forumet på SL...
Det var tider det, hehe.
Minns den sidan du har på framsidan där :)

Anonym sa...

Vilka små söta barn :)

Malin sa...

Vad kul att se dessa LO:s igen. Minns att jag var helt betagen av din scrapstil redan då, men visst märks det att tiden går. Men är det inte lite av charmen? Att stilen ändras fram och tillbaks?